sâmbătă, 27 decembrie 2008

Nicht fur immer.... War nur ein Augenblick

Si nimic nu este pentru totdeauna... oricat as vrea eu, nu se poate.... si tot ce am vrut vreodata dispare intr-o clipire a Timpului... si tot ce am fost si tot ce am spus se pierde usor intr-o bataie de vant... desi poate nu ar trebui, cel putin nu inca, simt ca Timpul se strange cumva in jurul meu... simt ca visele mi se sparg inghetate mult prea mult de un vant rece... acelasi vant care ma ingheata pana cand simt ca inima incetineste periculos de mult... si problema e ca dupa frig vine un fel de moleseala careia imi vine sa ma abandonez... sa ma las plutind undeva, intre somn si trezie, intre zi si noapte... si cumva vreau sa ma ridic deasupra tuturor acestor lucruri mici si nu pentru ca as gasi ceva mai bun, ci pur si simplu pentru ca nu ma leaga nimic de ele... Am descoperit de curand cat m-a inghetat acest vant... a risipit tot ce era bun si cald in mine... a inghetat orice miscare... a lasat in urma o fiinta rece, oarecum calculata - spun oarecum pentru ca de fapt nu-mi pasa, nu stau sa anticipez, ma multumesc cu ce vrea viata asta sa-mi dea -, cu o frica grozava de ea insasi, de ceea ce ar putea sa mai fi ramas in urma inghetului... mi-e frica de ce as putea gasi... mi-e frica sa las pe cineva sa ma incalzeasca... nu stiu pe unde sa merg... zapada a acoperit cararile si nu stiu in ce directie sa ma indrept... poate zaresc o lumina undeva, dar mi-e frica sa merg pana la ea...

Un comentariu:

Lucylle spunea...

Cunosc îngheţul despre care vorbeşti. Uneori, mai bate şi la uşa mea şi mă întrebă "pissy, nu crezi că e timpul să te îngheţi puţin? Nu poţi încălzi tu pe toţi." dar simt că încep să mă răcesc. Cum balonul de săpun în care mă ascund, pe crapă uşor periclitându-mi siguranţa. Nimic nu mai este sigur nici măcar în lumea mea, lume a viselor sau iluziilor. Neîncredere ne face să îngheţăm oricene am fi noi, sau în orice tabără am sta.

Ştiu că vorbeam în postul meu Aş fi vrut despre o himeră. Dar când am scris acele cuvinte puse în ordinea aceea, încă mai credeam cu tărie că există pentru oricare pe pământul asta un suflet pereche. Cine ştie? Poate există. Poate că este doar un gând al nostru ce ne face să credem că există. Poate...

În lumea mea, în care mă ascund de războiul altora cu lumea, nu există doi la fel. Nu aş putea găsi pe nimeni ca mine şi să trăim într-un balon de săpun pentru o veşnicie. Ştiu doar un lucru. El va trebui să fie din lumea ta. Pentru a păstra echilibrul.

Fiecare dintre noi avem războaiele noastre. Ba cu lumea. Ba cu el însuşi. Ba cu cei ce le pasă. Ba cu cei ce le sunt total indiferenţi...

Ăştia suntem noi toţi...