luni, 3 august 2009

meh..... "viata-i curva ca si tine, deci traiesc cu doua zdrente"

de la Parazitii citire ca se potriveste cu ce simt acuma... adica sictir... adica d-ala grav de tot care ma face sa vreau sa fumez un pachet de tigari odata fara sa am siguranta ca o sa inhalez destula nicotina incat sa ma anesteziez... si scriu acuma pentru ca trebuie sa ma descarc altfel sigur nu mai dorm si maine pic pe birou (a n-spe mia oara - de data asta de somn, nu de nemancare)...
ma mira tupeul cu care unii oameni se cred perfecti... tupeul cu care ma acuza ca nu sunt eu perfecta... am incercat in pana mea - se pare ca n-a mers si ca pentru unii (sau unul, depandeaza) nu voi fi niciodata perfecta (sunt mult mai perfecte diverse "domnisoare" - si aici imi vine sa intru in coma de ras luand in calcul anumite detalii legate de vechime... sau or fi ca vinul.... mmmm... habar nu am... ) indiferent ce fac. Nu conteaza amicitiile pe care le-am dat dracului, nu conteaza intelegerea pe care am incercat s-o manifest, nu conteaza modul abuziv cu care mi-am tratat corpul ca sa ajung mai aproape de un ideal si in mod sigur nu conteaza ce am in cap (asta e 100%)... Am gresit la inceput si acuma tre sa platesc. Si platesc... oh da... platesc ce mortii mei... cu dobanda mai ceva ca la camatari...
si aici vin eu si zic ca nu trebuie sa fii femeie si sa te futi pe bani ca sa fii curva... neh... poti sa fii purtator de scula si sa nu iei niciun leu si tot curva sa fii - dar de-aia morala ;) adica, ca sa clarific, poti sa te dai ingeras in timp ce tu faci altceva... poti sa faci ce vrei tu cu scuza absolut puerila ca nu se compara cu greseala mea si ca pana nu se ajunge acolo... pey... he he... nu am dreptul sa obiectez... nasol, cum ziceai odata, femeia are tupeu... deci am tupeu... deci zic.. intai aici, in cateva ore live, ca nu ma jenez... si nu ma pot opri sa nu ma intreb: de ce atata chin? daca tot era sa scurmi dupa altceva in tarana internetului romanesc si sperai sa gasesti eu stiu ce diamant, la ce te mai oboseai sa pastrezi pietre in rucsac? si ce motive puerile am inghitit cand tu.... neah... ma simt absolut cretina cand pun astea in scris...
deci da.... ai castigat... bravo... numai ca cineva acolo sus te uraste mult de tot de a vrut ca eu sa deschid laptop-ul in noaptea asta... naspa de tine, dar se pare ca ai multa karma negativa adunata undeva, in timp ce eu mi-am mai platit din pacate - am fost si sunt inca in purgatoriu, stiu ca nu-ti pasa catusi de putin... dar speram... pana si diavolii isi pierd directia cateodata... ce e nasol e ca si-o pierd cand nu trebuie si ajung sa plateasca un pret enorm... ceea ce e bine, e ca au destula putere incat sa treaca peste, sa ignore si sa indure, sa tolereze si sa priveasca inainte...
pana la urma viata asta nu se joaca dupa minciuni... si e chiar nasol ca in loc sa te bucuri de ce ai, risti tot... eu am riscat si am zis ca ma opresc pentru ca am vrut ce aveam atunci in maini... acum am impresia ca am doar scrum... iluzia unei clipe frumoase...
oh, zei! de ce nu va e mila de un biet diavol?

Un comentariu:

Septimia spunea...

mai stiu una "viata e curva si tu esti sufletul ei pereche"-Vescan